פיתוח עסקי:

פיתוח עסקי וייעוץ ארגוני

• בחינת השוק התחרותי

• ניתוח חוזקות וחולשות, הזדמנויות ואיומים – .S.W.O.T

• פיתוח עסקי -בניית אסטרטגיית חדירה

• יצירת שיתופי פעולה,

• ניהול קשרי הלקוחות וגיוס לקוחות חדשים לחברה.

ראייה רחבה של הארגון על מכלול הקשרים הפנימיים והחיצוניים שלו

 

ייעוץ ארגוני:

 

יעוץ עסקי - BM -  שמה לה למטרה לשפר, ליעל ולסייע לארגונים עסקיים, לממש את

האסטרטגיה העסקית שלהם, תוך שאיפה  מתמדת למצוינות אישית, צוותית וארגונית.

יעוץ עסקי- BM -  שמה לה למטרה לשפר את רווחיות הארגונים בהן היא מעורבת באמצעות

תכנון, בניה והטמעה של שיטות ניהול ובקרה מתקדמות.  אנו ב-  יעוץ עסקי - BM  רואים בהון

האנושי הקיים בכל ארגון, את הנכס העיקרי של הארגון ומאפשרים לעסקים להשקיע באמצעותנו בהון האנושי הקיים אצלם בתבונה תוך מתן תמורה מלאה להשקעתם.

בתהליך של פיתוח ארגוני, עובדים ומנהליהם כאחד, אמורים לשאוף למצוינות . פיתוח עסקי על ידיייעוץ, ליווי מקצועי, אימון, חניכה, לימוד ותרגול של מיומנויות ניהוליות ובינאישיות, ניתן להעלותאת רמת מודעותם של מנהלים ועובדים, לשיפור משמעותי באיכות הניהול, התקשורת, השירות,מיומנויות המכירה וסגירת עסקאות .

 

יעוץ עסקי- BM -  שמה לה למטרה לשפר את רווחיות הארגונים בהן היא מעורבת באמצעות

מהו צוות ?

"חבר , קבוצת אנשים הממלאים במשותף תפקיד מסוים במקום או מתקן מסוים , בעלי מטרה משותפת "

אבן שושן

 

אנחנו ב- יעוץ עסקי BM - , יודעים ומבינים את החשיבות העצומה , שיש לגורם האנושי בכל ארגון .

כל הצלחה מתחילה ונגמרת באנשים , התפקיד שלנו ברור , אנו נגבש את הצוותים , נחדיר בהם מוטיבציה דבוהה , נחבר אותם לחזון החברה , נעביר להם את ערכי החברה וע"י כך נהפוך אותם לצוות מוביל ומנצח .

 

"איך בונים ספינה? אוספים אנשים ונוטעים בהם את האהבה והכמיהה לים הגדול , הרחב והאינסופי. ולא מקבצים אנשים ואומרים להם להכין תוכניות, לאסוף חומרים ולבנות ספינה "

אנטואן דה סנט- אקזופרי

 

ייעוץ/אימון ארגוני - מכירות :

 

מכירות :

חברתנו המתמחה בליווי אנשי מכירות , הכוללים אנשי מכירות טלפוני ,  שטח וברצפת המכירה הקמעונאית .

הכולל : פיתוח תורת המכירה בבית העסק , בניית שיטת תגמול , הצבת יעדים , אימון מכירות וליווי בשטח  , פיקוח ובקרה , לקוח סמוי ופיתוח תוכנית הכשרת עובדים .

הליווי בתחום המכירות מתבצע בכמה שלבים וחלקם במקביל  :

מכירות בארגון

חברתנו  ,המתמחה בחונכות לארגונים, מלווה את כל הגורמים בארגון, החל ממנהלים ועד למוכרים , טלפונים , שטח וברצפת המכירה, קמעונאיים , סיטונאיים וקניינים .

התהליך נחלק לשני חלקים:

 

חלק ראשון אבחון הארגון :

תהליך האבחון הארגוני , נעשה על מנת לזהות פערים , חוזקות וחולשות של הארגון.

 

התהליך בנוי ממספר שלבים:

א. פגישות עם אנשי מפתח בכל יחידה ראיונות

ב. תצפית על הארגון

ג .לקוח סמוי ( בארגון קמעונאי )

ד. השתתפות בישיבות

 

חלק שני התערבות ליווי הארגון ומתן פתרונות , בהתאם לאיבחון :

 

אימון צוותי :

• פגישת איפיון עם מנהל הסניף .

• ליווי למנהל הסניף

• ישיבת צוות בסניף חיבור של העובדים בחנות למנהל החנות /יחידה ולחזון החברה

 

המטרה:

חיבור בין האנשים הרלוונטיים אל החברה , חזון החברה , חיבור בינם לבין עצמם , כשהמטרה הסופית

היא – העצמת אנשי המכירות כבודדים וכצוות וע"י כך הגדלת המכירות .

 

מבנה הסדנה:

הסדנה מחולקת ל- 5 חלקים :

א. היכרות

• הכרות ממקום אחר

• חזון

 

ב. השלם עולה על חלקיו

• איך אני תורם למען חזון החברה ?

• איך אני תורם לעמיתים ?

• איך אני נתרם מהחברה / עמיתים

 

ג. סדנת Outdoor – פעילות מחוץ למסגרת :

• יועלו מספר רעיונות ויוחלט בשיתוף עם מנהל הרשת .

 

ד. סדנת מכירות :

• טיפול בהתנגדויות ברצפת המכירה

• עמידה ביעדים

• עבודת צוות

• שימור לקוחות

 

ה. סיכום תובנות ופרידה

 

סדנאות נוספות:

 

אימון בארגון : מנהלים

1.  חיבור מנהל הסניף לצוות ולהיפך

2.  קישור בין הצוות לארגון

3.  העצמת יכולות / עוצמות אישיות של אנשי הצוות ,חיבורם אל הארגון,

וע"י כך העצמה של הארגון

 

סדנאות outdoor :

סדנאות הנערכות מחוץ לארגון

בחירת הסדנה הרלוונטית ,בהתאם לדיאגנוזה של הארגון

 

מכירה :

1.  טיפול בהתנגדויות

2. עבודת צוות

3. עמידה ביעדים

 

ליווי מתמשך :

 

ליווי הארגון באופן שוטף, עפ"י דרישות וצרכי הארגון

 

 

 

 

 

קורסים וסדנאות

ניהול שיווק ב- Outsourcing

ייעוץ פיננסי וליווי בנקאי / עסקי

פיתוח עסקי וייעוץ ארגוני

השירותים שלנו