קןרסים וסדנאות

 

ההרצאות ביעוץ עסקי – BM  , נעשות על ידי

בעלי מקצוע עם ניסיון רב בתחומם המביאים

עמם דוגמאות מה - "שטח "  .

 

סדנא בתחום התקשורת הבין אישית:

 

• הכרת נוסחת התקשורת והקשר למכירות שלך

• קבלת יכולות חדשות  להיות בנוחות מול

לקוחות, המתחרים ועוד..

• איך לשלוט בתקשורת של אנשים ולהניע אותם

בקלות

• העלאת הביטחון עצמי שאיש עסקים וכאדם

 

 

סדנא בנושא הניו מדיה וקידום העסק באינטרנט :

 

הסדנא מועברת על ידי מומחים בתחום

 

• פרסום בגוגל

• חשיפה ביוטיוב.

• פרסום נוכחות וקידום בפייסבוק

• עמוד בגוגל פלוס

• גוגל פלייסס

• דיוור אלקטרוני

 

קורס מבוא לניהול פיננסי בעסק קטן :

 

הקורס יועבר על ידי מומחה פיננסי בכיר במשק

 

• הכרה והבנה של דוחות כספיים

• ניהול תזרים מזומנים בעסק

• מבוא לחישובי ריבית והחזרי הלוואות

• ניהול הלוואות, אשראי והון חוזר

• החשיבות שבניהול תקציב ובקרה תקציבית בעסק

• תמחיר וניתוח עלויות בדגש על חיסכון בהוצאות העסק

• עקרונות המחרה וקביעת מחירי המכירה

• גבייה יעילה מלקוחות

• היבטי מיסוי בניהול עסק – חברה בע"מ מול עוסק מורשה

• מבוא לשוק ההון

 

סדנא ביחסי ציבור בשילוב ניו - מדיה :

 

הסדנא מועברת על ידי אשת יחסי ציבור בכירה

 

מפגש ראשון :

• סקירה על שוק היח"צ

• סקירה על המדיות הקיימות ( אלקטרונית וכתובה )

• סקירה על התפתחות שוק המדיה בשנת 2013

• הכרות עם חלוקת המדיה תוך התייחסות לקהל יעד שונה ,  סקירה על המדיות השונות לקהל היעד  עם דגשים ייחודיים כגון : מגזינים , תוכניות טלוויזיה, בלוגים, פייסבוק, אתרים ועוד ...

• דוגמאות מהשטח – אתרים/עמודי פייסבוק של מובילי דעה מהתחום / מהענף של קהל היעד – שיחה של איך הם מקדמים את עצמם באמצעות כלי התקשורת

• שיחה על "איך מקדמים את עצמכם" באמצעות שימוש מושכל בכלי התקשורת, למי יצא לכתוב מאמר או כתבה, מי התראיין בטלוויזיה – שיחה על חוויות שונות שעברו על המשתתפים ומה ניתן ללמוד מהניסיון האישי

• שיחה על ביישנות/על צניעות/על לעשות את העבודה בשקט מבלי לקבל עליה קרדיט /הרצון לקרדיט ולחשיפה והוקרה

 

מפגש שני (מעשי) :

בניית פרופיל חברה והודעה לעיתונות על עצמכם ועל בית העסק

כתיבה אישית תוך הדגשת נקודות החוזקה של כל אחד ואחת

הבאת צילומים אישיים עבור הפרופיל – נעבור יחד על הצילומים שילוו כתבות/עמוד פייסבוק /מאמרים באינטרנט/באתר הבית של המשתתף

לימוד השלבים בכתיבת הודעה לעיתונות – כותרת/כותרת משנה /הדגשת המסרים החשובים/רפטיציה על מסרים /סיום עם הפרטים האישיים

 

 

מפגש שלישי ואחרון (מעשי) :

מה עושים עם זה ?

איך יוצרים קשר ?

איך מעניינים את כלי התקשורת שיכתבו דווקא עלי ?

איך מוצאים פרטי קשר של אנשים מהמדיה ?

אם לשכור משרד יח"צ ?

איך לעשות לעצמי יח"צ – איפה מתחילים?

איך אני יודע שיחסי ציבור עובדים ?

איך אני מודד את השפעת והצלחת יחסי  הציבור ?

 

סדנא בנושא מכירות

 

איך תגרום ללקוח לסגור איתך עסקה ?

גישת המכירות שעובדת :

• בסדנת המכירות מזהים את המחסום האמיתי שמונע סגירת עסקאות – הסרת המחסום בצורה חלקה ויעילה

• תהליך המכרה והסגירה איך לסגור עסקה בטלפון ומה לעשות בעסקה פנים אל פנים

• טיפול בהתנגדויות תוך הכרת מגוון סוגי הלקוחות ושליטה במכירה

• תכונות שצריך איש מכירות ואיך ניתן לרכוש אותן ע"י הבנה ותרגול

• הגדלת כמות  "הסגירות"

 

סדנא בנושא ארגונומיה משרדית :

 

הסדנא מועברת על ידי פיזיוטרפיסט מומחה

 

סדנה לישיבה נכונה בסביבת העבודה פתרון לכאבי גב וצוואר במהלך העבודה :

בהנחיית פיזיותרפיסט מוסמך. שבמהלך שנות עבודתו נתקל בהרבה מטופלים מתחומים שונים

( בעיקר משרדיים ), אשר סובלים מכאבים לאורך עמוד השדרה כולו. מחקרים מראים כי מקור הכאב הינו מיציבה לא נכונה, ישיבה לא נכונה ועבודה בסביבת עבודה לא מאורגנת ומותאמת נכון.

• כואב לכם הגב ו/או הצוואר במהלך העבודה ???

• ייתכן וסביבת העבודה שלכם אינה מסודרת נכון, ייתכן ושרירי הגב וחגורת הכתפיים שלכם חלשים.

• איך מונעים זאת?

• בסידור נכון של סביבת העבודה ומודעות גדולה של העובד יכולים למנוע תופעות אלו.• בהרצאה בת שעה ניתן לתת לעובדים את הכלים הנכונים ולשפר את איכות העבודה ולמנוע בעתיד היעדרויות של עובדים עקב כאבי גב.

 

 

כל קורס מותנה במינימום נרשמים   

                    

סדנת ארגונומיה ותנועה לאנשי שטח – בריאים בדרך :

• כמה פעמים סיימתם את יום העבודה עם כאבי גב תחתון וצוואר?

• מוכר לכם שבמהלך הנהיגה ובעיקר בסוף היום הארוך ברכב חשתם עצבניים וחסרי סבלנות?

• עיניים שורפות ? הרדמות הרגליים ? כאבי כתפיים ?

• כל אלה נגרמים כתוצאה מהנהיגה הממושכת ברכב, ללא תנועה, ללא שינוי תנוחת הישיבה .

• ישבתם בפגישת עבודה עם המחשב? שמתם לב שקמתם עם כאב גב ו/או צוואר? מה עושים?

• תשובות לשאלות והפעלות מעניינות ופעילות תקבלו ביום בריאות  מעניין ואקטיבי

 

כל קורס מותנה במינימום נרשמים

 

סדנאות לעובדים בארגונים:

 

אנו מאמינים כי קיים קשר ישיר בין העצמת ההון האנושי ופיתוח עובדים לבין מעורבות, שביעות רצון העובדים, יוזמה, מסירות ומחויבות. ארגונים שיודעים להפיק את המיטב מעובדיהם, העובדים מפיקים את המיטב מן הארגון. נוצר מצב של ,WIN WIN  המביא לחדשנות ומנהיגות יצירתית.

סדנאות מגבירות את תחושת המחויבות והשייכות של העובד בארגון. הן מעשירות, מעצימות ומעלות את שביעות רצון העובדים.

דרך הסדנאות העובדים נחשפים לעולם תוכן עשיר יותר, רוכשים כלים ומפתחים מיומנויות בתחום האישי והמקצועי. כלים אלו תורמים להצלחה האישית של העובד, ולהצלחת הארגון. שביעות רצון העובדים עולה, ובהתאמה רמת הביצועים ותחושת העצמה והשתייכות לארגון.

בנוסף לגיוון בשגרת העבודה, הסדנאות מחזקות את הקשר החברתי בין הצוותים, ומתפתחת דינמיקה וקשרים אשר מפרים את הצוותים במהלך העבודה.

הסדנאות מועברות דרך המשתתפים, באופן מעניין, מגוון, משתף, ללא מצגות, ותוך שימוש במודלים נרחבים. כמו כן הסדנאות מלוות בחומרי עזר רבים, כגון: סרטונים, קלפי אמון, חומרי יצירה, בלונים ועוד.

 

סדנאות לדוגמא :

 

פיתוח עובדים בצוות:

עבודת צוות: מהו צוות? רכישת כלים לעבודה צוותית, הגברת תפוקות ויעדים דרך הצוות, קבלת החלטות בצוות, מינוף העובד דרך הצוות, והעלאת איכות ורמת הצוות דרך העובדים 

 

תקשורת בינאישית: סגנונות תקשורת, קשיים בתקשורת, הקשבה אמפטית, תקשורת חד/דו- כיוונית, שפת גוף, ושיווק עצמי 

 

לחץ ושחיקה בעבודה: זיהוי מצב של שחיקה בעבודה, איך מתמודדים עם שחיקה? מעבר ממצב של שחיקה להגברת מוטיבציה, יצירת חזון אישי, הרחבת "ארגז כלים" להתמודדות עם שחיקת העובד בארגון. מעבר ליוזמה וחדשנות 

 

מוטיבציה: שיטות להנעת עובדים, העלאת שביעות רצון ותחושת מחויבות, "לקום כל בוקר עם חיוך לעבודה" 

 

מודעות עצמית: הגשמה עצמית, שאיפות ומטרות עתידיות, בניית חזון אישי, כלים להעלאת המודעות. הכרה ביכולות ובחוזקות 

 

ניהול זמן: הזמן אף פעם לא מספיק? עובד/ת שעות נוספות ובכל זאת העבודה לא נגמרת?? פיתוח מיומנויות ניהול זמן, אבחנה בין "חשוב" ל"דחוף", לומדים ל"הרוויח זמן" 

 

אסרטיביות: אסרטיביות מול אגרסיביות, הכשרה להתנהגות אסרטיבית, וניהול משברים 

 

ניהול משא ומתן:  בניית אסטרטגיה, ניהול הליכי מו"מ, קבלת החלטות, התמודדויות עם התנגדויות.

 

 תקשורת בין אישית: סגנונות תקשורת, קשיים בתקשורת, הקשבה אמפטית, תקשורת חד/דו- כיוונית, שפת גוף, ושיווק עצמי.

 

 העצמה אישית: הקניית כלים לאימוץ גישה פרואקטיבית, אינטליגנציה רגשית , לימוד מודל השפעה של סטיבן קובי. העצמה ופיתוח אישי של העובד בארגון. מנהיגות ופיתוח מצוינות, חדשנות ומנהיגות.

 

ניהול רגשות: התמודדות עם כעסים, שליטה עצמית, פרואקטיביות מול ראקטיביות, מודל א.פ.ר.ת

 

סדנאות גיבוש: משחקי צוות, סדנת פרגון, מיומנויות רגיעה 

 

פיתוח מנהלים:

הכשרת מנהלים: פיתוח מיומנויות ניהול, יצירתיות, "חשיבה מחוץ לקופסא", סגנונות ניהול.קבלת החלטות, האצלת סמכויות , מנהיגות ופיתוח מצוינות: אמנות הניהול, מעבר ממנהל למנהיג, מיהו מנהל מצליח?

סדנאות גיבוש: משחקי צוות, סדנת פרגון, מיומנויות רגיעה 

 

סדנאות מכירה:

פיתוח מיומנויות מכירה: סגנונות לקוח, רושם ראשוני, כושר שכנוע, יצירתיות, התמודדויות עם התנגדות, ניהול מו"מ. עמידה ביעדים: הצבת מטרות ויעדים, שימור לקוחות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קורסים וסדנאות

ניהול שיווק ב- Outsourcing

ייעוץ פיננסי וליווי בנקאי / עסקי

פיתוח עסקי וייעוץ ארגוני

השירותים שלנו