ניהול שיווק ב- Outsourcing

"  שיווק אינו אירוע, אלא תהליך..  יש לו התחלה

ואמצע , אולם אין לו סוף. אתה משפר אותו, משכלל

אותו, משנה אותו, אפילו עושה הפסקה זמנית. אולם

אתה לעולם לא עוצר אותו לחלוטין "

 ג'יי קונראד לווינסון

 

 

חברתנו עוסקת בשירותי ניהול השיווק

ב- Outsourcing   בדגש על הנקודות הבאות :

• אבחון תהליכי השיווק הקיימים

• תכנון אסטרטגי

• בחינת הסביבה התחרותית

• בניית תמהיל שיווקי

• יחסי  ציבור

• ניהול מדיניות הפרסום -  הגעה לאופטימיזציה ביחסי המרה , חשיפה ומיתוג

• ניהול ההתקשרויות מול ספקים נוספים

 

כל בית עסק זקוק לשיווק , בין אם הוא בית עסק בשלביו הראשונים שלו או בית עסק קיים , אנחנו ב -יעוץ

עסקי – BM יודעים להגדיר לבית העסק להכיר מה נכון עבורו בנושאים הבאים : מטרות השיווק ,יעדים ,קהל המטרה , יחסי עלות / תועלת והתייחסות לסביבת הדו – שיח המשתנה עם הלקוח .

בייעוץ שיווקי חיצוני כמונו ב- יעוץ עסקי – BM , ניסיונם של בעלי המקצוע מאפשר ראיה כוללת על תנאי

השוק. זיהוי החוזקות וחולשות  , מענה לשינוי המגמות ודיוק בהשקעה בפעולות השיווקיות ,כל בית עסק זקוק לפעילות שיווקית ותוכנית שיווקית . בעסקים ותיקים נדרש ריענון במערך השיווק

כשמתקיימים שינויי מגמה בחברה , בבחירת שווקים וקהלי מטרה חדשים .

במקרים וקהלי היעד נשאר אותו קהל יעד של החברה , אך מעוניין לצאת עם מוצר חדש או מחודש נדרש יעוץ שיווקי . 

 

ייעוץ שיווקי כולל בניית תוכנית שיווקית לפרטי פרטים, כולל אסטרטגיה שיווקית, תקציב, דרכי הגעה לקהל היעד וכדומה. זהו תפקידו של היועץ השיווקי, והוא עושה זאת על ידי למידת הלקוחות של העסק, המוצר/השירות וכיוון ההתפתחות של העסק .

 

ייעוץ שיווקי כולל עיסוק בפרסום, מיתוג, בניית מסר שיווקי, מערך שיווק ומכירה וניהול לקוחות ועוד, והכל בהתבסס על התקציב .

 

השקעה בתחום ייעוץ שיווקי היא השקעה שבטווח הארוך היא רווחית עבור העסק, והיא יכולה להביא לו תשואה גבוהה לשנים רבות. זאת במידה ובוחרים ביועץ שיווקי בעל ניסיון וראייה שיווקית נכונה.

 

שיווק קניונים  ומרכזי קניות:

 

ניסיון העובדים בחברה מגיע מעולמות הקמעונאות , ניהול השיווק , תפעול  וניהול מרכזים מסחריים . בתחרות הקיימת על ליבו של הלקוח, חברתנו פועלת בתחום הקניונים בראיה רחבה , הן מתוך הנעשה בתוך המתחם והן מחוצה לו , בדגש על שתי נקודות עיקריות :

 

• ניהול השיווק ב- Outsourcing  - ניתוח התקשורת השיווקית הקיימת , בחינת עלויות ייעול ומקסום התוצאות במדיה , בניית תוכנית עבודה שנתית ויישומה . עבודה מול ספקים נוספים : יחסי ציבור , משרד פרסום , רכש מדיה , תפעול  וקידום אתר באינטרנט ורשתות החברתיות .

 

• הפעלת מספר חברות הפקות וירידים , המטרה לחדש ,לרענן , לבדל וליצור ערך מוסף בכל מרכז קניות .

 

יחסי ציבור :

בסופו של יום מה שקובע זה האנשים שנכנסים לחנויות הרשת ועושים רכישה !!!

על מנת להביא אותם צריך ליצור שיחה, באז, לעלות על סדר היום, צריך ליצור התרחשות כל שהיא שתניע אותם לפעולה.

אז איפה קהל היעד שלנו נמצא? מה הוא קורא? באילו אתרים הוא גולש? אילו תכניות הוא צופה בטלוויזיה? ומה הוא שומע בדרכים בתוכניות הרדיו השונות?

 

משרד יח"צ תפקידו לייצר אייטמים חיוביים, תדמיתיים ומכירתיים בכל הקשור לפועלה של הרשת .יש לקחת את אמצעי התקשורת ולעשות בהם שימוש חכם ומשכיל לטובת הרשת באמצעות קמפיין יח"צ.

הקמפיין כולל : הודעות לעיתונות, ייזום אייטמים במדיה האלקטרונית והכתובה, מסיבות עיתונאים, מפגשי בלוגרים, אירועי השקה, אירועי פתיחה של סניף, הופעות טלוויזיוניות, השתתפות בתוכניות טלוויזיה בעזרת מומחי הרשת ופריטים מהרשת, מתן חסויות לתוכניות רדיו, הגרלות בעמודי פייסבוק פופולאריים, שיתופי פעולה עם חברות נוספות המתאימות לרשת מבחינת קהל יעד משותף ועוד.

 

 

קורסים וסדנאות

ניהול שיווק ב- Outsourcing

ייעוץ פיננסי וליווי בנקאי / עסקי

פיתוח עסקי וייעוץ ארגוני

השירותים שלנו